SYKES, PE SCURT

Compania SYKES și-a început activitatea în 1977 cu doar 3 angajați, iar în prezent numără peste 55.000 de oameni din toate colțurile lumii. Sediul central se află în Tampa, Florida. În primii ani de activitate în Charlotte, Carolina de Nord, fondatorul John Sykes a ajuns la concluzia că SYKES este mai mult decât o companie și un loc de muncă. De fapt, este o familie care lucrează împreună și face fiecare zi mai bună decât cea dinainte. Suntem o companie de marketing digital, asistență pentru clienți și suport tehnic pentru unele dintre cele mai importante branduri globale. Pasiunea noastră este să ajutăm oamenii, ajutorul este în ADN-ul nostru!

În România, SYKES este prezentă în 4 orașe: Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea și Brașov.

Care sunt elementele care diferențiază SYKES de celelalte companii din aceeași industrie?

Cred că principala diferență este legată de clienții cu care lucrăm, mediul de lucru și colectivul – suntem prieteni și în afara programului. Organizăm diverse activități de engagement, oferim bonus în funcție de performanță etc.

Ce înseamnă performanța în cazul unui angajat la SYKES?

Performanță pentru un angajat SYKES înseamnă dedicare, empatie, perseverență și deschidere spre tot ce înseamnă nou și divers. Pentru noi, cei mai importanți sunt clienții care ne contactează. Facem tot posibilul ca, la finalul discuției, aceștia să fie mulțumiți de serviciile primite. Faptul că totul funcționează așa cum ne dorim înseamnă performanță.

Care sunt cele mai deosebite beneficii sau inițiative interne de care se bucură angajații?

Promovăm foarte mult intern. Înainte să deschidem pozițiile public, le deschidem intern. Orice Agent care e interesat sa avanseze, în 6 luni poate aplica pentru poziții de Analist de Calitate, Specialist de  Produs, chiar și Team Leader. Career Path-ul este foarte bine pus la punct. Angajații noștri pot participa la programul de „Recomandare a unui prieten”, având șansa de a primi și un bonus. Cum se întâmplă acest lucru? Condiția este ca prietenul pe care l-au recomandat să fie angajat și să stea în companie cel puțin 4 luni.

Care poate fi parcursul profesional al unui angajat în companie?

Cum menționam anterior, odată angajate, persoanele au mai multe oportunități. Pot aplica pentru diverse poziții interne, pentru diverse proiecte și traininguri în cadrul companiei. Toate reprezintă oportunități de dezvoltare personală și profesională. Astfel, toate cunoștințele dobândite devin un avantaj și îmbunătățesc șansele de avansarea în cadrul companiei.

Cum se derulează procesul de recrutare și ce instrumente folosiți de obicei?

Pentru fiecare candidat există un proces de recrutare format din mai mulți pași care urmează să fie parcurși pentru a putea fi angajat. La început există o etapă lingvistică, atât pe partea orală cât și pe partea scrisă în limba străină cunoscută de către candidat. Dacă rezultatele sunt favorabile și corespund criteriilor lingvistice pe care le avem, se stabilește următoarea etapă. Aceasta constă într-un interviu în urma căruia se oferă feedback din partea Departamentului de Recrutare, indiferent de rezultatul obținut în urma procesului.

 

Autor articol: Raluca Radu, Recruitment Specialist